هيچ مجموعه صنعتي به اندازه پالايشگاه آبادان در دفاع از مملكت ايثارگري نكرده است

به وبگاه تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان خوش آمديد.

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

هيچ مجموعه صنعتي به اندازه پالايشگاه آبادان در دفاع از مملكت ايثارگري نكرده است

۵ بازديد

به گزارش خبرنگار مجله زنده خبري از آبادان ؛ سرهنگ شاپور احمدي در مراسم افتتاحيه نمايشگاه با لباس نظامي ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در فرهنگسراي آبادان (ضميمه) ؛ در طول گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس به ويژه شهداي آبادان و پالايشگاه آن و تسليت اربعين حسيني ؛ وي …

هيچ مجموعه صنعتي به اندازه پالايشگاه آبادان در دفاع از مملكت ايثارگري نكرده است https://livemag.ir/2021/09/هيچ-مجموعه-صنعتي-به-اندازه-پالايشگاه-آ/ https://livemag.ir/2021/09/هيچ-مجموعه-صنعتي-به-اندازه-پالايشگاه-آ/#respond Wed, 22 Sep 2021 12:16:16 0000 استاني https://livemag.ir/2021/09/هيچ-مجموعه-صنعتي-به-اندازه-پالايشگاه-آ/ به گزارش خبرنگار مجله زنده خبري از آبادان ؛ سرهنگ شاپور احمدي در مراسم افتتاحيه نمايشگاه با لباس نظامي ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در فرهنگسراي آبادان (ضميمه) ؛ در طول گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس به ويژه شهداي آبادان و پالايشگاه آن و تسليت اربعين حسيني ؛ وي …

به گزارش خبرنگار مجله زنده خبري از آبادان ؛ سرهنگ شاپور احمدي در مراسم افتتاحيه نمايشگاه با لباس نظامي ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در فرهنگسراي آبادان (ضميمه) ؛ در طول گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس به ويژه شهداي آبادان و پالايشگاه آن و تسليت اربعين حسيني ؛ وي گفت: مديريت گفت اگر شخصي فكر مي كند كه هنر دفاع مقدس مخاطب ندارد و اين اشتباه بزرگي است ، مطالعه هنر دفاع مقدس يكي از هنرهاي پرطرفدار است.

وي از تلاش هاي برگزاركنندگان اين نمايشگاه كه به صورت هنرمندانه و مبتكرانه ايجاد شده است قدرداني كرد. وي افزود: “ديدن عكس ها و فيلم هاي نشان داده شده از دوران حفاظت مقدس ؛ نقش پالايشگاه آبادان و مقاومت مردم در آغاز جنگ و مديريت زمان براي استفاده از فرصت دشمن در اولين روزهاي جنگ به خوبي با هم مرتبط بود.

تأكيد بر منحصر به فرد بودن پالايشگاه آبادان به طرق مختلف در ميان ساير مجتمع هاي مشابه در بخش نفت ؛ وي افزود: چندين پالايشگاه ، پتروشيمي و مجتمع هاي مشابه در كشور وجود دارد ، اما به طور خاص و به طرق مختلف پالايشگاه آبادان ، شامل بيش از هزار رزمنده و تقديم 245 شهيد در دوران دفاع مقدس ، به جرات مي توان گفت هيچ مجتمع صنعتي در جهان وجود ندارد كه اين همه فداكاري ، دفاع و مبارزه براي دفاع از كشور و خاك آن كرده باشد.

بسيج فرمانده ناحيه مقاومت آبادان بسيج يادآور شد: بر اين اساس بايد طرح ويژه اي براي پالايشگاه آبادان در نظر گرفته شود ، ما نمي توانيم در بالادست قانون بنويسيم و همه پالايشگاه ها از جمله آبادان مشمول اين قوانين هستند.

سرهنگ احمدي ؛ وي گفت: مردم آبادان نسبت به پالايشگاه و تيم صنعت نفت بسيار حساس هستند ، تعصبات خاصي دارند و احساس تعلق دارند. بياييد به طور خاص به آن نگاه كنيم.

وي افزود: پالايشگاه هنگام بحث مسئوليت هاي اجتماعي در قبال مردم و مسائل مربوطه مسئول تلقي مي شود و در اين زمينه بي تفاوت نيست. خوشبختانه اين روحيه در بين همه كاركنان پالايشگاه ديده مي شود. اميدواريم اين شخصيت پايدار بماند ، تقويت شود و پالايشگاه نقش كليدي تري در مديريت شهر ايفا كند ، زيرا اين انتظار مردم است ، افرادي كه مقاومت كردند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند اما امام را فراموش نكردند. ، اسلام و سرزمين آنها

او مي گويد: “هنر دفاع مقدس اين بود كه مانند شيشه با ما رفتار كند.” مردم ما شيشه بودند و دفاع مقدس آن شيشه را شكست و ما بيشتر پيروز شديم. جنگ جان بسياري از عزيزان ما را گرفت و خسارت مادي زيادي به ما وارد كرد ، اما فرهنگي براي ما ايجاد كرد كه به سرمايه ما براي ادامه راه تبديل شد.

وي افزود: اگر همين راه و جديت را ادامه مي داديم شايد امروز با فشار زيادي از جمله اقتصادي روبرو نمي شديم. البته ما اين مسير را از جهاتي بعد از جنگ ادامه داديم و موفق شديم.

فرمانده سپاه در آبادان با بيان اينكه ما دو نوع جنگ در لشكرها داريم ، يكي دفاعي و ديگري تهاجمي گفت: ماهيت جنگ هاي تهاجمي اين است كه تمايل چنداني در آن وجود ندارد ، اما ماهيت جنگ دفاعي اين است كه باعث تحريك مي شود. حسادت و تعصب

سرهنگ احمدي ؛ وي گفت: در جنگ اقتصادي كه ما در آن شركت داريم ، اين جنگ براي ما دفاعي است و ما ديديم كه هرجا حسادت و تعصب در اين جنگ دفاعي برانگيخته شد ، پيروز شده ايم. هر جا كه به جوانان نخبه اعتماد كرديم و به آنها فرمان داديم ، همانند دوران حفاظت مقدس پيروز شديم و هيچ تحريمي بر ما تأثير نگذاشت. اما هر جا كه تحت تأثير آموزه هاي غرب و شرق قرار گرفتيم ، به ويژه در زمينه حكومتداري ، من آسيب ديدم.

تأكيد بر لزوم استفاده و استخراج فرهنگ دفاع مقدس ؛ وي افزود: همانطور كه حضرت آقا فرمودند ، حفاظت مقدس يك گنج است و اين گنج براي مدت طولاني قابل استخراج است و ملت مي توانند از آن استفاده كنند تا هركس با توجه به نياز خود و نيازهاي خود يك سري س questionsالات را از اين گنج استخراج كند. جامعه و آنها استفاده مي كنند.

وي گفت: برگزاري چنين نمايشگاه هايي ضمن كمك به بقاء فرهنگ دفاع مقدس ، جهاد و شهادت ، به اشاعه اين فرهنگ در جامعه كمك مي كند تا مردم و كاركنان را از مشكلات عبور دهد.

48

https://livemag.ir/2021/09/هيچ-مجموعه-صنعتي-به-اندازه-پالايشگاه-آ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.