آشنايي كامل با خريد و قيمت جيمبي

به وبگاه تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان خوش آمديد.

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آشنايي كامل با خريد و قيمت جيمبي

۵ بازديد

ساز جيمبي يا جُمبه (به انگليسي Djembe) يكي از انواع سازهايي است در اصل از كشورهاي مالي و گينه آمده است. جيمبي هم‌اكنون در سراسر آفريقاي غربي قابل يافت شدن است. در اينجا قصد داريم درمورد خريد و قيمت جيمبي اطلاعات مناسبي براي شما كاربران عزيز دلشاد موزيك ارائه كنيم. ساز جيمبي چگونه سازي است؟ ساز جيمبي يكي از شناخته شده ترين سازهاي مناطق غرب آفريقا …

آشنايي كامل با خريد و قيمت جيمبي https://livemag.ir/2021/07/آشنايي-كامل-با-خريد-و-قيمت-جيمبي/ https://livemag.ir/2021/07/آشنايي-كامل-با-خريد-و-قيمت-جيمبي/#respond مجله زنده خبري Wed, 21 Jul 2021 19:43:30 0000 عمومي https://livemag.ir/?p=5343 ساز جيمبي يا جُمبه (به انگليسي Djembe) يكي از انواع سازهايي است در اصل از كشورهاي مالي و گينه آمده است. جيمبي هم‌اكنون در سراسر آفريقاي غربي قابل يافت شدن است. در اينجا قصد داريم درمورد خريد و قيمت جيمبي اطلاعات مناسبي براي شما كاربران عزيز دلشاد موزيك ارائه كنيم. ساز جيمبي چگونه سازي است؟ ساز جيمبي يكي از شناخته شده ترين سازهاي مناطق غرب آفريقا …

ساز جيمبي يا جُمبه (به انگليسي Djembe) يكي از انواع سازهايي است در اصل از كشورهاي مالي و گينه آمده است. جيمبي هم‌اكنون در سراسر آفريقاي غربي قابل يافت شدن است. در اينجا قصد داريم درمورد خريد و قيمت جيمبي اطلاعات مناسبي براي شما كاربران عزيز دلشاد موزيك ارائه كنيم.

ساز جيمبي چگونه سازي است؟

ساز جيمبي يكي از شناخته شده ترين سازهاي مناطق غرب آفريقا است. اين طبل به شكل جام به شكل سنتي از يك تكه چوب سخت آفريقايي تراشيده شده و روي آن از پوست حيوانات به عنوان طبل استفاده مي‌شود. جيمبي در اندازه‌ها و اشكال مختلفي ساخته مي‌شود و قابل خريداري است. معمولاً ارتفاع آن چيزي در حدود 70 تا 100 سانتي‌متر و قطر آن در قسمت بالاي ساز 30 سانتيمتر خواهد بود.

نكته مهم هنگام خريد ساز جيمبي

يك نكته مهم براي هنگام خريد جيمبي به صورت حضوري يا خريد ايترنتي اين است كه بايستي همراه با ساز حتما بند آن را نيز تهيه كنيد. براي خريد و اطلاع از قيمت جيمبي مي‌توانيد به سايت دلشاد موزيك مراجعه و نسبت به خريد اقدام فرماييد.

https://livemag.ir/2021/07/آشنايي-كامل-با-خريد-و-قيمت-جيمبي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.