سيل مرگبار در بلژيك؛ دولت عزاي عمومي اعلام كرد+عكس

به وبگاه تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان خوش آمديد.

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سيل مرگبار در بلژيك؛ دولت عزاي عمومي اعلام كرد+عكس

۵ بازديد

به گزارش گروه بين الملل فارس ، پس از افزايش قربانيان سيل در بلژيك به حداقل 20 كشته و 20 مفقود ، مقامات دولتي اعلام كردند سه شنبه اين هفته به عنوان روز عزاي عمومي تعيين خواهد شد. به گفته منابع رسانه اي غربي ، در پاسخ به سيل مهلك و ويرانگر در اين كشور …

سيل مرگبار در بلژيك؛ دولت عزاي عمومي اعلام كرد عكس https://livemag.ir/2021/07/سيل-مرگبار-در-بلژيك؛-دولت-عزاي-عمومي-اع/ https://livemag.ir/2021/07/سيل-مرگبار-در-بلژيك؛-دولت-عزاي-عمومي-اع/#respond مجله زنده خبري Sat, 17 Jul 2021 13:16:10 0000 بين المللي https://livemag.ir/2021/07/سيل-مرگبار-در-بلژيك؛-دولت-عزاي-عمومي-اع/ به گزارش گروه بين الملل فارس ، پس از افزايش قربانيان سيل در بلژيك به حداقل 20 كشته و 20 مفقود ، مقامات دولتي اعلام كردند سه شنبه اين هفته به عنوان روز عزاي عمومي تعيين خواهد شد. به گفته منابع رسانه اي غربي ، در پاسخ به سيل مهلك و ويرانگر در اين كشور …

به گزارش گروه بين الملل فارس ، پس از افزايش قربانيان سيل در بلژيك به حداقل 20 كشته و 20 مفقود ، مقامات دولتي اعلام كردند سه شنبه اين هفته به عنوان روز عزاي عمومي تعيين خواهد شد.

به گفته منابع رسانه اي غربي ، در پاسخ به سيل مهلك و ويرانگر در اين كشور ، دولت بلژيك 20 ژوئيه (29 ژوئيه) را عزاي عمومي اعلام كرد.

به گزارش رويترز ، طغيان رودخانه ها و جاري شدن سيل در جنوب و شرق بلژيك تا پايان روز جمعه (ديروز) تعداد كشته ها را به 20 نفر رساند و دولت را بر آن داشت تا روز سه شنبه را هفته عزاي عمومي اعلام كند.

نخست وزير بلژيك ، الكساندر دو كروآس ، در يك نشست خبري درباره وضعيت اين كشور پس از سيل اخير گفت: “آنچه كه قرار بود براي شهروندان ما يك روز تابستاني زيبا باشد ، ناگهان به روزي تاريك و فوق العاده غم انگيز تبديل شده است.” “اكنون شرايط استثنايي داريم كه قبلاً هرگز ديده نشده است.”

دولت بلژيك علاوه بر اعلام عزاي عمومي ، تصميم گرفت تعداد جشن هاي چهارشنبه اين هفته به مناسبت “روز ملي بلژيك” را كاهش دهد.

پيش از اين ، آنيليس ورلدنن ، وزير كشور بلژيك ، مرگ در جنوب و شرق اين كشور را 20 مورد خواند و گفت 20 نفر مفقود شده اند.

مركز مديريت بحران بلژيك ، كه مسئول هماهنگي تلاش ها براي كمك و نجات افراد آسيب ديده از سيل در اين كشور است ، از ساكنان مناطق آسيب ديده از سيل بلژيك خواسته است از هرگونه قاچاق خودداري كنند.

به گفته رويترز ، برق بيش از 20 هزار نفر در جنوب والونيا قطع شده است ، برخي از مناطق سيل زده به آب آشاميدني سالم دسترسي ندارند و بسياري از راه آهن هاي جنوبي بلژيك به دليل سيل غير قابل استفاده شده اند.

بحران سيل در بلژيك به دليل ايجاد سيل در مناطق وسيعي از اروپا ، به ويژه در آلمان ، منجر به كشته شدن حداقل 153 نفر شد (جزئيات بيشتر) خبرساز شد

انتهاي پيام / متر


https://livemag.ir/2021/07/سيل-مرگبار-در-بلژيك؛-دولت-عزاي-عمومي-اع/feed/ 0

هزینه های سفر به بلژیک

۱- هزینه اقامت و هتل

  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۱ ستاره: شبی ۳۵-۶۰ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۲ ستاره: شبی ۵۱ تا ۹۷ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۳ ستاره: شبی ۴۲ تا ۱۷۰ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۴ ستاره: شبی ۷۱ تا ۲۱۱ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۵ ستاره: شبی ۱۳۴ تا ۲۵۴ یورو

معروف ترین غذاهای بلژیک

۱- کاربناد فلمیند (Carbonade flamande)

این غذا انواع مختلفی دارد و هر خانواده از نسلی به نسل دیگر آن را به شکل خاصی تهیه می‌کند؛ در تهیه این غذا باید مدت زمان زیادی مواد آن را در آب نمک نگه ‌دارید و سپس مواد آماده شده را با صبر و حوصله بپزید. کاربناد فلمیند اغلب به‌همراه سیب‌زمینی آب‌پز یا سرخ شده، سبزیجات، سالاد یا سوپ رشته سرو می‌گردد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.