بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است

به وبگاه تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان خوش آمديد.

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است

۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري گزارشگر يك يزد ، محمدرضا پاكدل ، سامانه 195 آماده دريافت شكايات از شهروندان در زمينه هاي مختلف ارتباطي و فناوري اطلاعات است و هدف از راه اندازي اين سيستم افزايش رضايت كاربران و رسيدگي به شكايات عمومي است. مناطق تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات پستي و …

منبع: گزارشكر يك
بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است

بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است https://reporter1.ir/بيشترين-شكايت-يزدي‌ها-از-وزارت-ارتباط/ گزارشگر يك Mon, 12 Jul 2021 19:49:14 0000 استان ها https://reporter1.ir/بيشترين-شكايت-يزدي‌ها-از-وزارت-ارتباط/

به گزارش خبرگزاري گزارشگر يك يزد ، محمدرضا پاكدل ، سامانه 195 آماده دريافت شكايات از شهروندان در زمينه هاي مختلف ارتباطي و فناوري اطلاعات است و هدف از راه اندازي اين سيستم افزايش رضايت كاربران و رسيدگي به شكايات عمومي است. مناطق تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات پستي و …

منبع: گزارشكر يك
بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است

به گزارش خبرگزاري گزارشگر يك يزد ، محمدرضا پاكدل ، سامانه 195 آماده دريافت شكايات از شهروندان در زمينه هاي مختلف ارتباطي و فناوري اطلاعات است و هدف از راه اندازي اين سيستم افزايش رضايت كاربران و رسيدگي به شكايات عمومي است. مناطق تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات پستي و دفاتر پيشخوان.

پاركدل گفت: شكايات ثبت شده توسط مشتركان استاني توسط سيستم 100٪ بررسي مي شوند و متوسط ​​زمان لازم براي رسيدگي به شكايات دريافت شده ظرف 3 روز كاري است

مدير ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گفت: از 489 شكايت ثبت شده در استان يزد در بهار سال جاري ، 362 مورد در زمينه خدمات اينترنتي ارائه شده توسط اپراتورهاي تلفن همراه و FCP بوده است ، از جمله: بسته ، كمبود اطلاعات مشترك ، فعال سازي بسته ، كيفيت خدمات ، انتقال داده / سرعت دريافت و … پوشش ناقص تلفن همراه 59 مورد ، موارد تلفن ثابت 46 مورد ، پرونده هاي پستي 17 مورد ، 4 مورد كليه شكايات دريافت شده از طريق همكاري و پيگيري مديريت بالاي مشاوران در سيستم ثبت شده است

علاوه بر اين ، به منظور ارائه خدمات و پاسخگويي بهتر ، وي بايد در صورت هرگونه مغايرت سرويس هاي خريداري شده توسط مشتركان اپراتورهاي مخابراتي و فناوري اطلاعات با اطلاعات موجود در اين بخش (سرعت و حجم تعريف شده ، هزينه پرداخت و غيره) .) ، به سايت https مراجعه كنيد: در //195.cra.ir يا در صندوق پستي 195-16315 يا wireline 195 شكايت كنيد.

48

منبع: گزارشكر يك
بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.