و دوباره حميد فرخ‌نژاد/ «ميجر» چطور فيلمي است؟

به وبگاه تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان خوش آمديد.

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

و دوباره حميد فرخ‌نژاد/ «ميجر» چطور فيلمي است؟

۴ بازديد

حميد فرخ خنژاد در اواخر دهه 1970 با عنوان “عروس آتش” به فيلم هاي ايراني معرفي شد. اين شخصيت فرحان و ژانر فرخ نژاد بود كه همراه با جذابيت و تازگي فيلم ، خسرو سينايي را زنده نگه داشت. توجه زيادي به بازيگري اين تازه كار داشت كه از نظر متعارف چهره زيبايي نداشت و …

منبع: گزارشكر يك
و دوباره حميد فرخ‌نژاد/ «ميجر» چطور فيلمي است؟

و دوباره حميد فرخ‌نژاد/ «ميجر» چطور فيلمي است؟ https://reporter1.ir/و-دوباره-حميد-فرخ‌نژاد-ميجر-چطور-في/ گزارشگر يك Sun, 06 Jun 2021 16:55:57 0000 عمومي https://reporter1.ir/و-دوباره-حميد-فرخ‌نژاد-ميجر-چطور-في/

حميد فرخ خنژاد در اواخر دهه 1970 با عنوان “عروس آتش” به فيلم هاي ايراني معرفي شد. اين شخصيت فرحان و ژانر فرخ نژاد بود كه همراه با جذابيت و تازگي فيلم ، خسرو سينايي را زنده نگه داشت. توجه زيادي به بازيگري اين تازه كار داشت كه از نظر متعارف چهره زيبايي نداشت و …

منبع: گزارشكر يك
و دوباره حميد فرخ‌نژاد/ «ميجر» چطور فيلمي است؟

حميد فرخ خنژاد در اواخر دهه 1970 با عنوان “عروس آتش” به فيلم هاي ايراني معرفي شد. اين شخصيت فرحان و ژانر فرخ نژاد بود كه همراه با جذابيت و تازگي فيلم ، خسرو سينايي را زنده نگه داشت. توجه زيادي به بازيگري اين تازه كار داشت كه از نظر متعارف چهره زيبايي نداشت و از آن زمان فرخ نژاد به عنوان بازيگر زن سينماي ايران در دهه 1980 شناخته شد. 10 سال كه يكي از معيارهاي ستاره شدن زيبايي و درخشش چشم بود.

فرخ نژاد لهجه خود را در طول سالها حفظ كرده و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما نقش هاي متنوع و به يادماندني او در بهترين فيلم هاي دهه 80 از وي يك كارنامه بي نظير و فوق العاده ساخته است. نمي توان او را در نقش هاي كمتر شناخته شده در “چهارشنبه در سوريه” يا “بنفش” و در فيلم رها شده “طبل بزرگ زير پاي چپ” ناديده گرفت. او همچنين در كمدي پر جنب و جوش “خوب ، بد ، زن سبك و جلف 1” درجه يك بود و حضور او تحت الشعاع زوج محبوب و شوخ طبع فيلم (پژمان جمشيدي و سام درخشاني) قرار نگرفت.

در دهه 1990 ستاره اقبال فرخ نژاد رو به افول نهاد و او با انتخاب اشتباه و همكاري در پروژه هاي قدرتمند اما بي كيفيت به حاشيه رفت. نسل بازيگر تغيير كرده و مي توان نقشي پيدا كرد كه براي او مناسب نباشد.

نمايش فيلم “سرگرد” در سي و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم فجر يادآور اين بود كه فرخ نژاد هنوز بازيگر خوبي است. بازيگراني كه مي توانند يك باره فيلم بسازند. احسان عبدي پور داستان نويسي فصلي است و با فراز و نشيب هاي فرهنگ جنوب آشنا است و مي داند چگونه تجربيات شخصي خود را به داستان هايي متصل كند كه مخاطبان زيادي را پيدا كند. اما اگر فرخ نژاد نبود ، “سرگرد” چندان جذاب و پر زرق و برق نبود.

اين فيلم افتتاحيه فوق العاده اي دارد ، فرخ نژاد با كت و شلوار و پيراهني گلي كنار جاده ايستاده است و ما را به يك فيلم تلخ و شيرين متصل مي كند ، اما در قالب يك كمدي موقعيتي براي روايت يك دل شكستگي ، فقر و بي عدالتي . كشش پايان باقي مانده است. اگر سريال “مهم” در يك فصل خوب اكران شود و تبليغات هوشمندانه و صادقانه اي داشته باشد ، مي تواند مخاطبان خسته از كمدي هاي كم جنسيتي و درام هاي تكراري را سرگرم كند. فيلم هاي احسان عبدي پور امضاي خاص خودشان را دارند. نواقص و نقاط قوت آن در پي پيگيري كليشه و فيلمبرداري از فيلمبردار و راهي به قلب يك فيلم كساد است و اين تلاشها ستودني است.

۵۷۵۷

منبع: گزارشكر يك
و دوباره حميد فرخ‌نژاد/ «ميجر» چطور فيلمي است؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.