بهترين مچ بند رديابي سلامت در سال 2021

به وبگاه تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان خوش آمديد.

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترين مچ بند رديابي سلامت در سال 2021

۶ بازديد

بهترين ردياب سلامت انگيزه بيشتري براي انجام فعاليت هاي ورزشي ايجاد مي كند و با دادن اطلاعات عمومي مراقبتي سلامت بيشتري براي شما به ارمغان مي آورد. با وجود تعداد زيادي از مدل هاي ردياب سلامت در بازار، دانستن اينكه از كجا بايد شروع شود دلهره آور است، بنابراين ما بهترين گزينه هايي را در …

بهترين مچ بند رديابي سلامت در سال 2021 https://livemag.ir/2021/04/بهترين-مچ-بند-رديابي-سلامت-در-سال-2021/ https://livemag.ir/2021/04/بهترين-مچ-بند-رديابي-سلامت-در-سال-2021/#respond مجله زنده خبري Wed, 14 Apr 2021 10:00:19 0000 عمومي https://livemag.ir/?p=4829 بهترين ردياب سلامت انگيزه بيشتري براي انجام فعاليت هاي ورزشي ايجاد مي كند و با دادن اطلاعات عمومي مراقبتي سلامت بيشتري براي شما به ارمغان مي آورد. با وجود تعداد زيادي از مدل هاي ردياب سلامت در بازار، دانستن اينكه از كجا بايد شروع شود دلهره آور است، بنابراين ما بهترين گزينه هايي را در …

بهترين ردياب سلامت انگيزه بيشتري براي انجام فعاليت هاي ورزشي ايجاد مي كند و با دادن اطلاعات عمومي مراقبتي سلامت بيشتري براي شما به ارمغان مي آورد. با وجود تعداد زيادي از مدل هاي ردياب سلامت در بازار، دانستن اينكه از كجا بايد شروع شود دلهره آور است، بنابراين ما بهترين گزينه هايي را در اين ليست براي درك بهتر سلامت كاربران جمع آوري كرده ايم. يك ردياب سلامت خوب مي تواند داده هاي ورزشي شما را رديابي كند، يا مسزان استرس و همنطور داده هاي ضربان قلب را رديابي كند.

در حال حاضر اين مقاله در mimalls براي نشان دادن بهترين انتخاب به شما كمك مي كند تا پول خود را در جاي خوبي خرج كنيد. ما به شما نشان خواهيم داد كه هر يك مدل از نظر ويژگي هاي برجسته، مشخصات، قيمت، طراحي و كيفيت نرم افزاري كه در تلفن خود مانيتور مي كنيد در شرايطي قرار دارند.

  • مچ بند Fitbit Charge 4
    • جي پي اس آنبورد
    • كنترل هاي Spotify
    • نمايشگر بدون رنگ

    مچ بند Fitbit Charge 4 ممكن است تقريباً يكسان با دستبند Charge 3 به نظر برسد، اما يك تفاوت بسيار مهم وجود دارد: دستگاه جديدتر شامل GPS داخلي است، بنابراين مي توانيد فعاليت ورزشي خود را رديابي كنيد و تلفن خود را در خانه بگذاريد. اگر تصميم داريد تلفن خود را همراه داشته باشيد، مي توانيد ليست پخش Spotify خود را از روي مچ دست خود كنترل كنيد.

    همچنين داراي ويژگي جديدي به نام Active Zone Minutes است. اين معيار ارزيابي هر فعاليت سريعتر از پياده روي سريع را صورت مي دهد و براساس توصيه هاي سازمان هاي مختلف بهداشتي انجام مي شود.

    در واقع اين يك نوع ساده از رهگيري ضربان قلب است كه شما را به گذراندن وقت در سطوح مختلف ورزش بر اساس سن و تناسب اندام ترغيب مي كند، همانطور كه ساعت هاي هوشمند سلامت رديابي مي كنند.

    مچ بند Fitbit Charge 4 فاقد صفحه نمايش رنگي است، اما آيكون ها و منوهاي آن به خوبي چيده شده و درك آنها آسان است. چه به دنبال رديابي خواب، پيش بيني وضعيت هوا يا تمرينات تنفسي باشيد، فقط با زدن چند ضربه روي نمايشگر فاصله داريد.

    اين دستبند داراي رديابي هاي ضربان قلب، رديابي ورزشي مي باشد و ضد آب هست و همينطور داراي GPS مي باشد و عمر باتري آن در حالت فعال به بيش از 7 ساعت مي رسد. در ضمن از اندريود و IOS پشتيباني مي كند.

  • مچ بند Fitbit Inspire 2
    • طراحي زيبا
    • استفاده آسان
    • باتري قوي
    • بدون جي پي اس

    اگر قصد داريد عادت هاي سالم تري را ايجاد كنيد و مي خواهيد يك ردياب سلامتي داشته باشيد كه به شما رد رديابي داده ها شما را به زحمت نياندازد، دستبند هوشمند Fitbit Inspire 2 مي تواند يكي از موارد مناسب شما باشد. بيش از حد پيچيده نيست، اما تمام ويژگي هاي اساسي را براي حفظ حركت و انگيزه شما دارد و استفاده از آن بسيار ساده است.

    اين مدل تمام از طريق نمايشگر و تك دكمه اي كه در كناره ي آن قرار دارد كنترل مي شود و با هشدار هايي كه ايجاد كرده ايد در تمام روز مانيتورينگ  ضربان قلب و ساير رديابي ها را در اختيارتان قرار مي دهد. در اين محصول بيش از 20 فعاليت ورزشي مورد ارزيابي قرار مي گيرد و زماني كه ورزش خود را آغاز مي كنيد ممكن است چندين رديابي به طور همزمان فعال شئند.

    تمام داده هاي شما با هم در برنامه بسيار كاربر پسند Fitbit جمع آوري مي شود ، جايي كه مي توانيد الگوها را به مرور مشاهده كنيد، اهداف جديدي تعيين كنيد و اگر در مشترك شويد يك كتابخانه كامل از تمرينات ويدئويي را براي دنبال كردن را دنبال خواهيد كرد.

    هيچ صفحه رنگي يا GPS داخلي براي ترسيم نقشه هاي فعاليت وجود ندارد، اما استفاده از Inspire 2 بسيار لذت بخش است و براي مبتديان ايده آل است.

  • دستبند Garmin Vivosmart 4
    • طراحي باريك
    • باتري بادوام
    • نمايشگر كوچك
    • بدون جي پي اس

    محصول Garmin با بالاترين رتبه در بهترين ليست ردياب  سلامت نيز يكي از بهترين محصولات در محدوده دست بند هاي سلامتي است. اين دستگاه براي ورزشكاران حرفه اي مانند انواع ديگر محصولات مارك Garmin ساخته نشده است، اما در عوض اين دستگاه براي كساني است كه مي خواهند بتوانند ميزان داده هاي پر ريسك سلامتي را ارزيابي كنند و همينطور مپ بند زيبايي داشته باشند.

    صفحه نمايش در اين نسخه از ساير محصولات Garmin بزرگتر است و داراي يك باتري است كه بسته به ميزان ورزش شما بايد حدود يك هفته دوام بياورد. همچنين يك ويژگي ابتكاري به نام باتري بدن وجود دارد كه به شما كمك مي كند تا بسته به ميزان انرژي خود ياد بگيريد كه دقيقاً چه زماني بهترين زمان ورزش است. اين ويژگي براي كساني كه به ريكاوري و استراحت بدن پس از يك ورزش طولاني مدت اهميت مي دهند بسيار داده خوبي است.

  • مچ بند Fitbit Charge 3
    • طراحي سبك
    • نمايشگر بزرگ
    • عدم جي پي اس درون ساخت
    • عدم نمايشگر رنگي

    اگرچه اكنون مچ بند Charge 4 جايگزين اين مدل شده است اما همچنان دستبند قابلي است و نسبت به مدل بالاتر از قيمت بسيار خوبي برخوردار است و ويژگي هاي رديابي آن قابل اطمينان است. اما از ورژن قبلي خود سايز كوچكتري دارد و به جاي آن از رديابي هاي ورزشي و سلامت بيشتري استفاده مي كند، نمايشگر آن شفاف است و از سايز دستبند هاي ديگر بزرگ تر است، اما همچنان نمايشگر سياه و سفيدي دارد.

    مانند برخي ديگر از ردياب هاي موجود در اين ليست، GPS درون ساخت ندارد، اما ضد آب است و يك مجموعه سلامت كامل شامل ردياب ضربان قلب را ارائه مي دهد. در ضمن، مي توانيد GPS را با جفت شدن تلفن خود با ردياب نيز رديابي كنيد.

    براي خريد اين محصول بايد كمي بيشتر از ساير ردياب هاي سلامت كه مي توانيد در همين ليست خريداري كنيد  هزينه كنيد، اما اگر از كل برنامه و تجربه Fitbit لذت مي بريد و همچنين مي خواهيد به اعلان ها و رديابي خواب فوق العاده Fitbit دسترسي داشته باشيد يكي از بهترين انتخاب ها براي شما خواهد بود.

  • مچ بند هوشمند شيائومي Mi Band 5
  • بيش از هر چيز ديگري مچ بند Xiaomi Mi Band 5 به طور كلي يك ردياب مناسب براي تناسب اندام است، به خصوص وقتي قيمت را در نظر مي گيريم. رديابي مرحله اي خوب است، و من هرگز فكر نكردم كه تعداد گام هاي روزانه من نسبت به ساير ردياب ها كاملا دقيق باشد.

    من متوجه شده ام كه رديابي خواب در مقايسه با Galaxy Watch 3 كاملاً دقيق است. افزودن قابليت دريابي خواب REM در Mi Fit براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كيفيت خواب مفيد است. من همچنين تجزيه و تحليل كيفيت خواب Mi Fit را دوست دارم. اين بازخورد واقعا مفيداست و نسبت به ساير مدل ها كاملا رضايت بخش مي باشد.

    در بيشتر موارد، كيفيت سنسور ضربان قلب خوب بود و با آپ ها و دستگاه هاي اختصاصي ردگيري ضربان قلب به ويژه در هنگام دويدن و فعاليت هاي ورزشي مشابهت داشت.

  • مچ بند Huawei Band 3 Pro
    • ظاهر زيبا
    • عمر بالاي باتري
    • آهسته بودن GPS
    • نبودن رديابي تنفسي

    اگر با قيمت اين مچ بند مشكلي نداشته باشيد يكي از بهترين ردياب هاي ورزشي است كه هم زيبا و هم بسيار قدرتمند است و از خريدش پشيمان نمي شود. اين مدل به خوبي توانسته انتقال قدرت را از نسل قبلي خود صورت دهد و با ويژگي هاي بالا درون ليست مي مالز قرار گيرد.

    دستبند Band 3 Pro داراي GPS داخلي است، از طراحي مقاوم در برابر آب برخوردار استكه به معناي آن است كه مي توانيد آن را شنا كنيد و يك صفحه نمايش رنگي 0.95 اينچي براي نمايش تمام آمار ها و داده هاي ورزشي روي مچ دست شما وجود دارد.

    ما تشخيص داديم رديابي ضربان قلب دقيق است و اگرچه GPS در قفل شدن مي توانست سريعتر عمل كند، اما در عوض بسيار دقيق است. اگر براي اولين بار مي خواهيد از يك ردياب سطح ابتدايي با قيمت مناسب استفاده كنيد اين گزينه پيشنهاد مي شود.چ

  • دستبند Fitbit Inspire HR
    • طراحي فوق العاده
    • متريك هاي رديابي زياد
    • عدم رديابي شنا

    اين دستبند كه جانشين مدل قبلي خود است در بهترين حالت نمي تواند در بالاي ليست قرار بگيريد، زيرا برخي از رديابي هاي سلامت را در خود ندارد، اما با در نظر گرفتن قيمتي كه دارد بيش از كاربردش مي ارزد، به ويژه كه ويژگي هاي مهم تر را حفظ كرده است.

    مچ بند Fitbit Inspire HR به طور غيرمنتظره اي ردياب ضربان قلب را در كنار ساير قابليت هاي رديابي سلامت ارزيابي مي كند. درسته كه به اندازه Fitbit Charge 3 توانايي كافي ندارد، زيرا فاقد رديابي شنا است، اما اين نقص با قيمتي كه دارد قابل قبول است.

    اين دستبند طراحي باريك و راحتي دارد و استفاده آن از بسياري از رقبايش راحت تر و خوش دست تر است، بنابراين اگر به دنبال  محصولي ارزان و سبك هستيد اين گزينه را انتخاب كنيد.

  • دستبند Garmin Vivosport
    • سايز كوچك
    • باتري قوي
    • طراحي ميكس
    • حالت شنا ندارد

    گارمين ويو اسپورت به اندازه دست بند هاس فيتبيت شيك نيست، اما دليلي براي بودنش در آخر اين ليست قرار دارد. اين مدل از اكثر دستبند هاي موجود در بازار ارزان تر است و با اينكه از GPS درون ساخت برخوردار است، اما شارژ باتري را تا 7 روز تمام حفظ خواهد كرد.

    اين مدل ضد آب است اما نمي تواند داده هاي شنا را رديابي كند و يكي از مشكلات جدي آن است. از اين مورد كه بگذريم براي رديابي داده هاي پياده روي، دوچرخه سواري و ساير فعاليت هاي ورزشي مناسب است.

    https://livemag.ir/2021/04/بهترين-مچ-بند-رديابي-سلامت-در-سال-2021/feed/ 0

    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.