راه‌هاي جلوگيري از ورود ويروس كرونا به چشم‌ها

به وبگاه تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان خوش آمديد.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

راه‌هاي جلوگيري از ورود ويروس كرونا به چشم‌ها

۱۹ بازديد

با شيوع ويروس تاج ، استفاده از ماسك ، دستكش ، مواد ضد عفوني كننده و موارد ديگر. براي محافظت از خود در برابر ويروس در بين مردم محبوب شده است ، اما شايد در اين بين بايد به انتقال تاج از طريق چشم توجه شود. او كمتر از مقامات ديگر بود. به گزارش مجله …

راه‌هاي جلوگيري از ورود ويروس كرونا به چشم‌ها https://livemag.ir/2021/02/راه‌هاي-جلوگيري-از-ورود-ويروس-كرونا-ب/ https://livemag.ir/2021/02/راه‌هاي-جلوگيري-از-ورود-ويروس-كرونا-ب/#respond مجله زنده خبري Wed, 10 Feb 2021 02:23:04 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/02/راه‌هاي-جلوگيري-از-ورود-ويروس-كرونا-ب/ با شيوع ويروس تاج ، استفاده از ماسك ، دستكش ، مواد ضد عفوني كننده و موارد ديگر. براي محافظت از خود در برابر ويروس در بين مردم محبوب شده است ، اما شايد در اين بين بايد به انتقال تاج از طريق چشم توجه شود. او كمتر از مقامات ديگر بود. به گزارش مجله …

با شيوع ويروس تاج ، استفاده از ماسك ، دستكش ، مواد ضد عفوني كننده و موارد ديگر. براي محافظت از خود در برابر ويروس در بين مردم محبوب شده است ، اما شايد در اين بين بايد به انتقال تاج از طريق چشم توجه شود. او كمتر از مقامات ديگر بود.

به گزارش مجله زنده خبري ، يكي از راه هاي انتقال ويروس كرونا در بدن ما از طريق چشم است. ويروس پس از عطسه ، سرفه و صحبت به صورت ذراتي شناور در هوا وارد چشم مي شود.

همچنين مي تواند از طريق تماس كثيف و چشم و چشم ، وارد ما شده و به ما آلوده شود. بنابراين ، بايد از تماس آلوده دست ها با دهان ، بيني ، چشم و اطراف آن و قبل و بعد از خراشيدن ، ماليدن چشم ، اصلاح عينك ، قطره قطره قطره چشم ، استفاده از پماد چشم و قرار دادن و از بين بردن لنزهاي تماسي دست جلوگيري كنيم. خوب ما بياييد بشويم.

اگر قبلاً از لنز تماسي استفاده نكرده ايد ، بهتر است خريد خود را به تأخير بيندازيد زيرا حاوي ويروس Covid 19 است.

مراقب باشيد در هنگام شيوع بيماري كرونا قلب قرار ملاقات با چشم پزشك را به تعويق نيندازيد.

به گفته وزارت بهداشت؛ اگر از بيمار مبتلا به بيماري كرونا قلب مراقبت مي كنيد و همچنين هنگام مراجعه به مراكز درماني علاوه بر ماسك از ماسك صورت نيز استفاده مي كنيد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/02/راه‌هاي-جلوگيري-از-ورود-ويروس-كرونا-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.