جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ضرورت آمادگي براي مواجهه با پيكهاي بعدي كرونا / خطر عادي انگاري اوضاع و بازگشت به شرايط قبلي

۵ بازديد

بيست و پنجمين جلسه اردوگاه تهيه دارو و تجهيزات پزشكي صبح امروز با حضور وزير بهداشت و اعضاي اردو در سالن وزارت بهداشت برگزار شد. به گزارش مجله زنده خبري ، دكتر سعيد نمكي در ابتداي جلسه كه با حضور اعضاي مركز تهيه دارو و تجهيزات پزشكي برگزار شد ، ضمن تأكيد بر ادامه پروتكل …

ضرورت آمادگي براي مواجهه با پيكهاي بعدي كرونا / خطر عادي انگاري اوضاع و بازگشت به شرايط قبلي https://livemag.ir/2021/01/ضرورت-آمادگي-براي-مواجهه-با-پيكهاي-بعد/ https://livemag.ir/2021/01/ضرورت-آمادگي-براي-مواجهه-با-پيكهاي-بعد/#respond مجله زنده خبري Mon, 18 Jan 2021 14:08:10 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/01/ضرورت-آمادگي-براي-مواجهه-با-پيكهاي-بعد/ بيست و پنجمين جلسه اردوگاه تهيه دارو و تجهيزات پزشكي صبح امروز با حضور وزير بهداشت و اعضاي اردو در سالن وزارت بهداشت برگزار شد. به گزارش مجله زنده خبري ، دكتر سعيد نمكي در ابتداي جلسه كه با حضور اعضاي مركز تهيه دارو و تجهيزات پزشكي برگزار شد ، ضمن تأكيد بر ادامه پروتكل …

بيست و پنجمين جلسه اردوگاه تهيه دارو و تجهيزات پزشكي صبح امروز با حضور وزير بهداشت و اعضاي اردو در سالن وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش مجله زنده خبري ، دكتر سعيد نمكي در ابتداي جلسه كه با حضور اعضاي مركز تهيه دارو و تجهيزات پزشكي برگزار شد ، ضمن تأكيد بر ادامه پروتكل هاي بهداشتي در همه مراسم و مناسبت ها ، گفت: پروتكل هاي بهداشتي بايد رعايت شود به طور جدي ، با دقت و به طور مداوم دنبال مي شود ، عادي سازي در شرايطي كه سيستم بهداشت و درمان هر كاري ممكن را براي كاهش فراواني و مرگ و مير شبانه روزي انجام مي دهد ، قطعاً ما را به شرايط خطرناك اپيدمي بيماري كرونا باز مي گرداند.

به گفته وزارت بهداشت ، وي افزود: انجام تشريفات و مناسك با نقض اقدامات بهداشتي باعث بدبختي مضاعف ما خواهد شد ، به اين معنا كه همه اين دستاوردهاي درخشان در مديريت بيماري ها و اپيدمي ها را به محراب مي كشاند. .

وزير بهداشت با اشاره به موفقيت نظام سلامت در تأمين داروي بهينه مورد نياز افراد در سخت ترين شرايط ، گفت: بسياري از اين موفقيت ها نتيجه رويكرد مركز مديريت دارو و تجهيزات پزشكي است.

وي همچنين بر توليد محلي و با تكيه بر دانش دانشمندان محلي ، بر نقش موثر مركز تهيه دارو و تجهيزات پزشكي در هماهنگي و مديريت بخش داروها و تجهيزات پزشكي تأكيد كرد.

علاوه بر اين ، نمكي بر لزوم تسريع در استقرار تخت هاي بيمارستاني در دست ساخت و آمادگي سيستم بهداشت براي مواجهه با قله هاي بعدي تاج و تخصيص منابع مالي لازم براي اين منظور تأكيد كرد.

سپس دكتر محمدرضا شانزاز ، رئيس سازمان غذا و دارو ، گزارشي از تأمين و توزيع ارز داروها و تجهيزات پزشكي ، واردات مواد اوليه دارويي و وضعيت توليد داخلي را ارائه داد.

دكتر پيمان آشگي ، رئيس سازمان انتقال خون دولت ، نيز گزارشي در مورد تهيه ، توليد و توزيع كيت هاي غربالگري خون ارائه داد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/01/ضرورت-آمادگي-براي-مواجهه-با-پيكهاي-بعد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.